- Svarbiausia informacija apie Ugdymo turinio atnaujinimo procesus
- Gimnazijos UTA komanda
- UTA veiksmų ir priemonių planas, laiko juosta
- Tėvams apie UTA
- Mokytojams apie kompetencijas
- Mokyklų pasirengimo diegti atnaujintas pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo bendrąsias programas veiklos tyrimas
- UTA reglamentuojantys dokumentai
Apie pasiruošimą pamokai ir pamokos stebėjimą
Čia rasite atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus apie pasiruošimą būsimoms pamokoms, taip pat apie vieną svarbiausių atnaujintų bendrųjų programų pokyčių – į kompetencijas orientuotą ugdymą.
- Kaip ugdyti kompetencijas: vaizdo klipas ruošiantis atnaujintų BP diegimui
- Pamokos stebėjimo protokolo pavyzdys
- Veiklos tyrimas: kaip mums sekėsi?
Naudingos nuorodos
- mokykla2030.lt
- Atnaujintos emokyklos bendrosios programos
- Nacionalinė švietimo agentūra (2022). Rekomendacijos dėl atnaujintų bendrųjų programų pritaikymo specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams.
- Bakonis, E. (2017). Ugdymo turinio kaita: kas lemia sėkmę? Švietimo problemos analizė,4(160).
- Bruzgelevičienė, R. (2020). Ugdymo turinio kūrimas mokyklos lygmeniu: galimybės ir iššūkiai. Vilnius: Nacionalinė švietimo agentūra.
- Lambert, L. (2011). Lyderystės gebėjimai ir tvari mokyklų pažanga. Vilnius: Švietimo aprūpinimo centras.
- Paulikė, K. (2022). Kaip mokyklai sėkmingai pasiruošti ugdymo turinio atnaujinimui. www.svietimonaujienos.lt/kaip-mokyklaisekmingai-pasiruosti-ugdymo-turinioatnaujinimui/
- Nacionalinė švietimo agentūra (2022). Mokyklų pasirengimo diegti atnaujintas pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo bendrąsias programas veiklos tyrimo ataskaita.
Organizuotų renginių, susitikimų sklaida